SHOP ON-LINE

mercoledì 1 dicembre 2010

Collane: lunghe e un po' vintage * Necklaces: long and a bit vintage

Qualche giorno fa ho visto in TV una sfilata di Etro e sono rimasta affascinata da questi abiti e ho pensato che sarebbero stati perfetti da abbinare a qualcuna delle mie creazioni!
***
Some days ago I've seen a Etro fashion show on TV and I've been fascinated by these dresses and I thought they would be perfect matched with some of my creations!

photo via style.com
click on photo to go to my shop on-line

photo via style.com
click on photo to go to my shop on-line

photo via style.com

4 commenti:

Sofilor ha detto...

mi piacciono davvero molto! semplici e raffinate! complimenti...

Angel.Pearls ha detto...

Your jewelry would be perfect to this great fashion!! Thanks for your nice words..Eva

donne russe ha detto...

Molto originale. Mi piace.

Puerto Vallarta Fishing ha detto...

i like the necklaces.. and nice blog..

Hawaii Shark Adventures

Alaska Fishing